Hand for all these years

1/4-09 Onsdag

18:03
Åh, det vackra vädret är tillbaka! Var tolv grader ute när jag åkte hem från skolan, stört skönt!

Kan väl säga som så att det inte gått något vidare att sjunga idag. Igår oroade jag mig för att det skulle låta nasalt för att jag var så täppt i näsan, men det hade inte varit nånting jämfört med detta. Nu är jag istället i ett läge där jag inte kan prata högre än nästan normal samtalston. Försöker jag ropa lite på någon skär sig rösten på en gång, det blir liksom bara ett sprak. Sjunga är det ju inte att tala om, varpå jag fått sångförbud. Så idag fick jag stå och mima till My Immortal, medan publiken fick sjunga. Kändes ju sådär kan jag säga. Fast jag är ändå glad att detta händer nu och inte på Hjalmar Bergman. Förhoppningsvis kan jag köra lite på fredag,

Har i alla fall gått bra att filma idag, fastän vissa, hrm hrm, hade svårt att hålla sig för skratt. Men vi hade asroligt, ska bli kul att se den färdiga versionen sen. Vi har alltså filmat en liten skogsversion av Robinson. Jag är en norrländsk sportnörd med högt uppdrana mjukisbyxor och pannband. I'm fabolous!


19:44
Förkylningen gör sig påmind! Molande huvudvärk och fryser, dock utan feber. Kanske på väg? Jag ska försöka kurera mig i badkaret, med lite bubblor och en tidning, alternativt en bok.

Gillar verkligen inte att inte kunna sjunga! Kom på mig själv med att försöka förut, men insåg att jag inte kunde när det inte kom något ljud ur min mun. Vad sjutton? Jag ska i alla fall försöka vara tyst och inte anstränga rösten. FÖRSÖKA. men vill ju sjunga imorgon! :/

Imorgon blir det lång repdag igen. Har första repet 11:10 och sen efter 16:00. Ganska så fet håltimma.. Ska ta mig upp på stan och köpa ny byxor till vårkonserten. Jag får ta den ekonomiska smällen. Vill inte ha på mig pösiga byxor som inte sitter bra för fem öre en hel vecka! Fuuuult. I wanna look fab! As fab as I can..
   Blev ju inget av med konstutställningen idag, så det kanske man kan hinna med imorgon också. Och förhoppningsvis en vacker promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0