Guess we'll be friends

21/4-09 Tisdag

10:32
Vet inte hur många gånger jag har somnat om idag. Det är något med mitt nya täcke, man vill bara ligga kvar. Känns som att det inte var någon bra idé att åka till farmor innan skolan idag, det blev en liten extra stressfaktor. Fast egentligen mest på grund av lunchen. Jag vill hinna fixa lunch hemma, men får säkert där också. Och så hoppas jag att de kan skjutsa mig till skolan sen.


21:39
Gick väldigt bra på teatern idag tycker jag. Fastän jag inte hade repat repliker. Men jag tror det börjar sätta sig redan nu, man kommer väl något sånär ihåg vad som ska sägas. Jag gillar min karaktär, hon är grym!

Det blev till slut Marley och jag ändå, för Tommy "kände inte för tecknat idag". Den var faktiskt mycket bättre än jag trott, och så himla sorglig! Massa bebisar och hundar, det gillar ju jag!
   Vi hämtade även ut förhandsvisningsbiljetter till State of play som går på måndag. Det blir nice! Gratis bio och så kan jag hämta ut en gratis meny också. Gött!

Nu ska jag ner till sängen och mysa med babe och kolla på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0