Du får inte röra mina tankar

7/4-09 Tisdag

10:12
Imorse var jag en snäll fästmö och gick upp med Tommy när han skulle käka frukost klockan halv sex. Var i och för sig rätt pigg, vi tog ju en tupplur igår eftermiddag, men ändå. Fast sen fick jag somna om igen, som tur var.

Idag blir det jobb. Inte peppad alls, men är inställd på att det kommer att vara långtråkigt och att vi bara kommer städa. Fast man vet ju aldrig, det är ju ändå lov- det kan faktiskit komma folk. Men i alla fall. Folk borde göra annat när det är såhär fint väder.
   Efter jobbet blir det en sväng till farmor för att fortsätta på studentklänningen.


21:56
Vääääääldigt lång dag på jobbet idag. Gosh, trodde aldrig jag skulle komma därifrån. Men som tur var hade jag ju Saara och Vicko. (:
   Var väldigt skönt väder ute, det lilla jag fick när jag åkte till jobbet. Hann med bussarna perfekt, och fick sällskap av Saara. Riktigt ljummet ute, mys! Mer sånt.
   Skulle leta lite påskägg till mig och Tommy, men hittade inga jag ville ha. Hade egentligen tänkt köpa på Lagerhaus, men upptäckte att de var i olika storlekar, så då var det inget kul längre.

Var som sagt en sväng hos farmor idag. Massa fittings på G nu. Klänningen blir så himla fin, vill ha på mig den jämt! Är också väldigt sugen på att sy en liten vippkjol av tyget till balklänningen, om det blir något över. Så sjukt snygg färg! Kanske skulle prova att sy själv? Jag är typ sämst på att sy, men ändå..

Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0