Äntligen, äntligen!

17/4-09 Fredag

07:06
Hörrni, idag är det dags: de första vårkonserterna är här! Jag är taggad till tusen, vakande extra tidigt bara för att jag ville ha konsertdag!
   Hela tre konserter ska vi hinna med idag, den första med start 09:30 för högstadieelever. Det är egentligen bara genrep, men ändå. Just den konserten brukar inte vara så himla kul, för det är inte lika mycket tagg som på exempelvis Risbergskakonserten, men det är ju ändå den första konserten. Åh, vi kommer ha så kul!


22:58
Oh, my Gooooooooooood, detta har varit en så sjukt jävla rolig dag! Åååååååååh!!!!!
   Alla konserterna gick jättebra, dock lite småstrul med diverse förstärkare och så, men inget som vi inte kunnat rädda upp. Jag har inte ens varit nervös, så jäkla skönt! Jag som egentligen har världens scenskräck. Fast nu har jag ju kört typ hundra gånger, så jag har väl liksom vant mig.
   Under den långa pausen innan kvällsföreställningen gick jag till Creperiet och köpte med mig en sallad som sedan avnjöts inne i lovely logen tillsammans med världens bästa brudar! Sedan urartade det hela med en massa avslöjanden i "Jag har aldrig". Oh, my Gooooooood! Man fick reda på en hel del som man inte ville, hahaha. Speciellt som vissa, som man verkligen inte kunde tro om många saker. Men stört kul hade vi!
   Kvällskonserten var så himla kul när vi körde slutnumret. Vi går ut i publiken, och sen samlades alla under publikläktaren och bara öser på i flera minuter. Elin dansade på bordet! Det var galet.
   Ser fram emot en minst lika trevlig dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0