All these years

16/4-09 Torsdag

09:01
Idag trappas det upp på Hjalmar Bergman. En riktig genomgång av hela programmet i eftermiddag, skoj! Fortfarande en massa låtar som jag inte hört. Skönt, för då hinner man inte tröttna.


20:15
Underbar dag på teatern idag! Alla är så himla duktiga, och det går så bra! Iiiiih, imorgon är det på riktigt, jag längtar!
   Köpte lunch på Ica City, där kan man ju liksom få en riktig lunch på lösvikt. Potatisgratäng och kycklingfilé, asgott! Och så köpte jag, Sofie och Linnéa Börjesson ett paket chokladbollar, mumma!
   När alla rep var slut gick jag, Ida, Maria, Elin, Lina och Samantha till WE och köpte biljetter till studentfesten på Frimis, gött! Och så blev det fika på Wasa, fast jag var mätt så jag köpte ingenting. Mysigt var det, på uteserveringen och allt!

TAGGA FÖR IMORGON!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0