You've got what I want

080907 Söndag

18:45
PUSS på fredagen! Det vankades Liseberg med älsket, Hannes och Carin. Vi hade sjukt kul. Var inget folk och såpass fint väder att man kunde åka karusell i t-shirt. Inga köer, bara att köra på liksom. Det gillar vi. Hannes gick såklart och vann två kilo choklad, den jäveln.. Och själv kunde man inte ens vinna en endaste liten mjukisanka.. Detta var också första gången som jag lyckats styra radiobilarna. Det var skojigt. Såg gamla bekantskapen Robin där också, tänk att han jobbar kvar där än..
Vi körde lite fel på hemvägen, Götet är inte direkt roligaste stället att köra bil i. Men till sist hamnade vi rätt. Först körde Hannes en bit, men sen blev han trött så då bytte han med Tommy. Vi blev kissnödiga och stannade på första bästa mack. Tyvärr var den stängd och den låg typ mitt i ett villaomårde, men nöden har ingen lag så i skydd av mörkret smet jag och Tommy bakom knuten och uträttade våra behov. Det kändes lite lagom risky sådär, hehe. Jag körde i alla fall sista biten hem. Det var nice.

Igår var det jobb. Satan i gatan så mycket folk det var! Och dessutom hade vi tre pers sjuka, det var lagom skönt sådär. Men det gick riktigt bra ändå måste jag säga, vi var duktiga. Var väl rätt människor som jobbade antar jag.
På kvällen kom Anna, och hela familjen tittade på Baba's bilar. Fy vad dåligt den var, men den var ju komisk åp sina ställen. Vi hade sett att Markoolio skulle vara med, så vi väntade på att han skulle dyka upp. Men icke.

Jobbat idag igen. Ganska mycket folk, men bara två man kort. Gick väldans bra idag med. Fått klart att jag är ledig två helger nu. Göttans.

Ska ladda upp lite bilder från Liseberg nu, sen käka och sånt där.


21:58
Myskväll. Blidde korvmackor till kvällsmat och sen lyxade jag till det med hemmagjorda popcorn med lite lite smör på, och en Marabou digestive. Och så kollade jag på Uptown girls med favoriterna Brittany Murphy och lovely Dakota Fanning. Superkväll.

Kan passa på att meddela att jag beställt två par stövlar från ellos.se. Me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0