You're so divine

080924 Onsdag

17:11
Igår var jag hurtig och simmade en halvtimma på min håltimma. Det var väldigt skönt, och det faktum att man ändå fått sig lite färg fick kompensera överflödskilona..

Efter skolan, som avslutades på WUC, gick jag och Tommy på stan. Vi lämnade in våra ringar, de kommer tillbaka om två veckor. Jag blev lite deprimerad och köpte mig en substitutsring på I am. den blev dock lite för stor (hur ska man kunna välja rätt storlek när de är grejer i vägen?) så den får mest sitta på långfingret, men ändå.

Vi gick och käkade födelsedagsmiddag på Salladin, grillspätt med pommes och tzatsiki. Mycket gott, och veeery mättande.
Sen gick vi på bio, jag bjöd självklart eftersom Tommy fyllde 20. Patrik 1,5 såg vi, den var sååå bra! Hjärta på Torsten.
Efteråt gick vi lite promenad för att spendera tiden tills bussen skulle gå.

Väl hemma fick Tommy ytterligare två presenter (ett par kalsonger och en t-shirt) och sen la vi oss och kollade på Ice Age. Mysdag!

Imorse kändes det som om någon slagit mit i huvudet med en klubba. Jag var sååå trött! Stensov på bussen.

Jobbade med vårt dagisprojekt på BaMu:n. Det kan nog bli okej, men jag har väl inte jordens bästa grupp kanske.. Men ändå.

Ensemblen blev inställd eftersom alla sångare skulle åka till Universitetet och kolla på en repetition med Marlena Ernman och kammarorkestern. Det var rena sömnpillret, men när vi fick träffa Marlena efteråt var hon supertrevlig och rolig att prata med.

När jag kom hem slängde jag i mig ett par mackor och gav mig sedan ut på promenad. Jag är så trött, orkar liksom inte gå så mycket, ville bara hem. Blev prommis istället för pilates, hade ingen skjuts hem.

Kollat på Top Model 4, det är så kul. Man borde ha maraton med alla säsonger..

Nu hade jag tänkt kolla ikapp de svanitt av Idol som jag missat de senaste veckorna. Det blri nog nice. Go, Emelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0