Mys

080928 Söndag

11:07
Förbannat mycket folk på jobbet igår, men jag fick stå i disken så jag var nöjd.

Träffade vår minsting igår, Casper. Han har blivit så stor, och är så grymt söt, har verkligen ett eget utseende. Gosade med honom lite grann innan jag hoppade in i duschen.

Var sjukt kul hemma hos Hannes igår, massa trevligt folk, dansamatta och twister (som jag sög på). En del fick lite för mycket i sig, men det var verkligen jättekul. Tommy blev ganska så aprak, men det tyckte jag var kul för jag har aldrig sett honom full förr. Själv drack jag alldeles lagom och avslutade kvällen med att dricka vatten, bra Malin. Men för att slippa bli illamående på bussen bestämde vi att vi skulle gå hela vägen från Baronbackarna till sjukhuset. Det var skönt, man nyktrade till väldigt bra, till och med Tommy. Hade först tänkt följa med honom hem, ville inte riskera att han hamnade uppe i Hällefors nånstans, men sen blev det ändå att vi åkte hem var och en för sig. Han lär dock inte må så bra idag. Själv mår jag prima, var en riktigt bra fylla!

Nu ska jag släpa mig iväg till jobbet, till disken förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0