Mörkret faller

080926 Fredag

13:17
Igår lekte jag med Jennifer och Melvin. Vi fikade på Kompassen och så gick vi runt och köpte lite babygrejer. Träffade Kristin från jobbet, som jag inte sett på typ hundra år.
Så fick jag se nya lägenheten, fasen va stor! Jag vill också ha.. Vi kollade på tv och fikade. Sen blev vi hungriga när Tony kom hem, så då gick vi iväg och köpte kebab, muuuuums! Kollade Idol och sådär. Fan att Emelie inte gick vidare, men jag hoppas verkligen att hon söker nästa år igen.

Bröt ihop på PA:t idag, vet inte varför. Eller, jo, det gör jag väl, men det kom så jäkla plötsligt. Det var sjukt jobbigt i alla fall, men det hade ju inget med PA:t att göra. Det är väl bara en sån dag då det blri för mycket, när man känner sig sämre än vanligt. Jau.

Nu är jag i alla fall hemma. HJade tänkt plugga, men jag känner att jag verkligen inte orkar. Tänker bara ligga i soffan.

Lagar min favvo, grilloljepotatis.

Ikväll blir det middag hos Lena och Ove, hoppas det blir god mat, hihi.


17:19
Skrivit in allt i loggboken nu. Borde dock skriva en projektplan och sånt där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0