It rains down the east coast

080908 Måndag

17:09
Dagen började verkligen inte bra.
Först lyckades jag vakna två timmar för tidigt för att jag hade glömt att jag börjar 10:10. Sen när jag skulle ställa klockan för att ha koll på när jag skulle gå till bussen ställer jag den en timma för tidigt, så det blev ställt tills imorgon bitti istället. Varpå jag lyckligtvis kollar på klockan tre minuter i halv tio, bussen går två minuter över halv. Hann dock med bussen. Hade heller inget paraply så jag var dyngsur när jag kom till skolan. Plus att jag missade 16 så jag fick åka sjuan och kom för sent. I hate Mondays sometimes.

Hade redovisning om Marco Polo idag. Har jobbat med Hanna, men hon var inte där, så fick göra själv. Det gick jättebra, jag kunde allt i huvudet och jag fick massor av beröm från folk, så det kändes jättekul. Brukar annars inte vara särskilt pigg på att redovisa själv.

Nu är jag tröttis. Ska lägga mig i soffan och kolla tv.


22:10
Årets Kristallengala var sämst. Inslagen var bara tråkiga.. Och inget pris till Björn Gustaffson, what the hell..

22:11
Gaaah, Mallorca på lördag!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0