I wish those days could come back once more

080909 Tisdag

12:46
Idag är det ytterligare en grå, regnig dag. Det suger hästballe. Ungefär. Jag har egentligen ingenting emot regn, men jag gillar det inte när det regnar flera dagar på raken och bara är grått, grått, grått och kallt. Bläbläblä.

Varit på vårdcentralen idag. Konstaterade bihålsinflammation, som väntat. Fick recept på penicillin som ska hämtas ut på fredag om jag inte är frisk till dess. Måste ydligen bunkra upp rejält med nässpray inför flygresan, annars kunde den bli ett rent helvete, sa doktorn. Det känns ju sådär..

Nu ska jag snart ha mentorsamtal, sen drar jag upp på stan, och sen är det försäljning & service. Och sen ska jag leka med bebis. <3


21:10
Jag fick ett infall och åkte hem till min babe istället för att vänta på att han skulle komma till mig. Vi har det mysigt. Fast jag har smittat honom lite.. Ooops. Vi kollar tv, jag fick se Top Model, så då fick han se Vem kan slå Filip och Fredrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0