Goddag, goddag, goddag

080910 Onsdag

17:08
Fy, jag har dåligt samvete över att jag skolkade från skolan idag.. Fy på mig!

När Tommy och jag åkte bussen in till stan fick vi stanna mitt på vägen. Vi förstod ingenting, men efter ett par minuter kom det förbi en stor lastbil med en sån där vinge, eller vad det nu är, som man har till vindkraftsverk. Förstår att det kanske inte går så bra att möta en sån i en rondell..

Träffade Jennifer och Melvin på stan. Vi gick och fiokade på Gröna Grodan, så himla mysigt! Melvin var så himla duktig och gav inte ett ljud ifrån sig på hela tiden.
Sen gick vi hem till Jennifers mamma, där lilla familjen för tillfället bor på grund av reparation av nya lägenheten. Där kollade vi på "Sök" och käkade popcorn. Och mös med Melvin.
Väldigt mysig eftermiddag!

Idag skulle jag behöva tänka över packningen till semestern. Ska prova lite kläder och sånt. Köpte nya necessärer på H&M igår, mina  gamla är säkert tio år och jävligt äckliga.

Imorgon ska jag skjutsa mamma till jobbet. Eftersom bion inte börjar förrän nio, och mamma ska vara på jobbet redan halv åtta, så ska jag vara med där lite. Sen ska vi dit igen på fredag.


18:47
Ikväll blir det Idol, förhoppningsvis får man se mina kära klasskompisars auditions. Puss på er!
Sen blir det Heroes. (:


21:57
Fastän jag visste att Emelie skulle gå vidare satt jag och var jättenervös ända tills hon hade sin audition. You go, girl! Anna Bergendahl var för övrigt outstanding, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0