Dagen D

080913 Lördag

08:58
Jaa, idag bär det av. I ärlighetens namn känns det inte alls så. Det skulle lika gärna kunna vara julafton. Det känns liksom overkligt. Jag kommer nog inte fatta förrän vi är på Arlanda. Ojojoj.. Men jösses, vad jag ser fram emot detta. Sol, värme, miljöombyte, en hel vecka med bara min älskling. Det kan inte bli annat än fantastiskt.

Jag lyckades tappa min mobil ner i en stekpanna som jag diskade. Den dog. Jag trodde den tog på heltid, men den gick som tur var att starta på en gång. Var inte så mycket vatten, tuuuuuur.

Mitt rum ser ut som ett bombnedslag, så eftersom jag är väldigt tidigt uppe idag ska jag passa på att städa mitt rum, så slipper jag få skäll för det när jag kommer hem. Toaletten är också i behov av rengöring.
Fast först blir det bad, för det är så skööööönt!


10:37
Nu är jag helt färdig med allt. Känns väldigt bra. Tycker att jag var duktig som gick upp tidigt imorse och gjorde en massa. Nu är rummet någorlunda fint, toaletten är ren. Och jag är färdigpackad. Nu ska jag inte röra innehållet förrän på flygplatsen, maybe. Gah! Nu börjar det kännas att jag ska åka, och det känns looovelyyy! Fast lite nervöst också. Men det kommer bli så bra. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0