Can't waste my time

080929 Måndag

19:28
Idag kände jag verkligen för att stanna hemma i sängen hela dagen, men det kunde jag förstås inte göra. Så det bar av till skolan ändå.
Kändes väldigt bra på naturkunskapen idag, fick en massa gjort, och det känns inte helt främmande att jag kan klara provet imorgon. Ska dock kolla igenom mina anteckningar och göra några fler frågor senare ikväll.
Höll verkligen på att somna på s-blocket, trots att jag försökte bli lite pigg av att äta delicatobollar. Var i alla fall ruggigt skönt när dagen var slut.

Igår blev jag överlycklig. Guess who's going to New york? Meeeeeeeeee!!! Jag svär att jag hoppade runt när mamma sa att vi ska dit i september nästa år. Micke och Pernilla ska gifta sig där, fatta va schysst! Bröllop i Central Park och sen middag på en kändisrestaurang. Me like, me like. And a whole lot of shopping! Gudars, jag kommer bli ruinerad. Men fatta vad mycket snygga kläder jag kommer komma hem med. Jag är helt salig, jag vill bara att klockan ska vridas fram ett år! Var rätt nice att jag i den här vevan fick 1 000 kronor av gammelmormor. Häromdagen trodde jag att de redan satt på mitt konto, så jag satte undan 1 000 kronor på ett sparkonto. Sen kom mamma igår och sa att det satt 1 000 spänn på mitt gamla körkortskonto, och det var förstås de pengarna. Så jag ahde satt undan mina egna pengar först, men det var ju bara bra, för nu har jag helt plötsligt sparat undan 2 000 kronor redan. Looooooves it! Förhoppningsvis ska vi kolla på the Ellen Degeneres Show också, fatta kul! Åh, jag längtar så!

Imorgon ska jag och Tommy gå på bio. Det är seriöst tredje gången den här månaden. Puss på rabattkort! Älskar att gå på bio. Imorgon är det "Mirrors" som gäller. Det blir nog nice.

På onsdag ska jag leka med Jennifer. Vi har umgåtts mer den här månaden än på hela året. Vi växte nog ifrån varandra där ett tag, men nu känner jag att vi har hittat tillbaka till varandra, och det känns toppen! Nu är hon en av dem jag verkligen prioriterar att träffa. Har saknat dig, Jenfan, du är underbar! (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0