The way it used to be

081007 Tisdag

12:57
Här sitter jag hemma och har håltimma. 10:45 - 14:30, rätt fet håltimma skulle jag vilja säga. Brukar normalt ha naturkunskap 11:00 - 12:00, men icke idag. Brukar i och för sig också utnyttja håltimman till att simma, men nu blidde det inte så. Det blev hem och käka mat istället; bacon, körsbärstomater, fetaost och orange paprika. Yeah.
Nu ska jag typ in till stan igen och ha försäljning och service. Det är ju kul..?


16:59
Andreas Liljeson är min lärare i försäljning och service. Jag måste bara säga att det nog bara är han och Johan Wallén (s-block) som kan prata om något som egentligen är rätt ointressant men få det att låta som det roligaste i världen. Det är mina grabbar det!

Nu blir det promenix fram till sopstationen, så har man lite pluspoäng. Imorgon blir det snabbt PA-möte, och sen mys med Jennifer och lille bebisen. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0