Slipping through my fingers

081029 Onsdag

09:12
Det känns vintrigt idag. Det är bara någon grad ute, och det är frost. Får jullängtan. Det är faktiskt den mysigaste tiden på året, men jag tycker det är väldigt sorgligt att vi knappt får någon snö. Det ska vara snö hela december, sen får det gärna försvinna för min del. Men julen ska vara vit, så är det bara.


11:11
Satani, vad man blir trött av att ligga och kolla på film. Ska försöka väcka kroppen genom att gå på en promenad i kylan.


11:51
Jag bidde inget piggare.. Blev bara kort prommis.
De ringde från jobbet. Jag trodde jag skulle behöva jobba idag, men som tur var ville de bara berätta att jag skulle jobba imorgon. Phew.


19:38
Mys med älski idag. Vi sov på eftermiddagen, det var himlans skönt. Det blir tidig naning ikväll, eftersom babe ska upp så tidigt imorgon. Skrutten.

På fredag blir det ferre i Baronbackarna, yay! Fast jag ska vara nykter, tror jag i alla fall. Jo, det får bli så. Jobbar ju hela helgen. Men de där människorna är roliga i vilket fall, så det blir nice ändå. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0