Seasons of love

081028 Tisdag

09:51
Spenderat morgonen med att titta klart på första säsongen av Gossip Girl. Bästa serien! Ghaw. Laddar ner nya avsnitt nu, wihoo. Kanske blir Desperate Housewives klar först. Måste kolla om fjärde säsongen, sen börja på nya.

Jag känner på mig att jobbet ringer idag också, så jag får väl pallra mig ner i badkaret nu så man inte är fulltlika äcklig på jobbet som igår. Fast jag hoppas ju att de inte ringer..


10:48
Jobbet kan ta sig i vecket, nu åker jag hem till Jennifer!


18:49
Jobbet ringde aldrig, vilken tur.
Istället blev det mys med J & M. Vi käkade på pizzaplaneten, men Jennifer fick inte i sig så mycket för Melvin var grinig. Så hyrde vi film och åt gotti, Sex and the City blidde det. Sen upp på stan igen. Jag köpte en fet ring och en rosa topp som jag kollat på i över en månad.

Har bränt ut Desperate Housewives nu, yay! Resten av lovet är räddat!


20:35
Imorgon kommer min babe, han är efterlängtad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0