Plugget

081013 Måndag

18:22
Det blev inte end enda sak gjord av de jag sa igår. Orkade inte Children of Men, speciellt inte då filmen bara krånglade, vi pallade inte att åka på ljusparty och eftersom Tommy stannade över natten blev det inget springa av. Istället blev det en massa röj i trädgården, med en massiv träningsvärk som följd. Och så blidde det bio på kvällen, Eagle Eye, veeery good indeed.

Idag var jag inte alls pepp på skolan, mest på grund av bokredovisning. Men det gick ändå, jag slapp redovisa idag. Var en rätt smooth dag.

Köpt mig en ny väska idag, min lilla från Mallis gick ju sönder så behövde en ny petite. Inhandlades på H&M för ca 150 kronor, me like. Passade på att plocka på mig en franstång och ett par plommonfärgade strumpbyxor också. Yesyes.

Variot hurtig och varit ute och sprungit idag, trots äcklig träningsvärk. Jag är bra. Startat upp träningen nu igen, äntligen. Blir simning imorgon, och vattenpilates på torsdag. Eventuellt Friskis på onsdag, får se.

Ikväll blir det pluggish, framförallt försäljning och service, och så ska jag försöka kolla upp lite om 80-talsdisco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0