Over-matched

081018 Lördag

12:36
Det var en väldigt bra dag igår, i sin helhet. Kören funkade bra, fått ordning på projektarbetet, och dessutom var Dan sjuk så jag slapp ha piano. Yes.
Åkte upp på stan och mös lite med mamma, Micke, Pernilla och casper en stund, och sen gick jag och mamma till Pizzaplaneten och käkade buffé. Det är inte så jäkla gott egentligen, men jag gillar att det är buffé ändå.
Så var det SkRiKa-rep. Det var jättekul, och fasen vad vi är bra alltså! Vi är sjukt bra på att sjunga klassiskt..
Blev missförstånd med min babe, han trodde han skulle vara i stan klockan fem, jag sa fyra. Så då fick jag först vänta en timma. Sen var hans buss för tidig så jag fick vänta ännu längre eftersom han fick ta en ännu senare buss. Jag gick runt på stan i två timmar och bara glodde, försökte gå så sakta jag kunde. Det var drygt, fast man blev ju avslappnad i alla fall.. Sen gick vi och hämtade ut våra ringar, och nu är den helt perfekt! I love it!
Skulle kollat film på kvällen, men hittade ingen bra, så det blev tv:n istället och sängen tidigt.

Today är det konsert med kör B i Immanuelskyrkan på väster. It's gonna be great.


22:07
Alltså, säga vad man vill om kör, men för mig ligger det jäkligt högt i topp i fråga om vad som är roligt. Måhända att vi klantade till oss, att vi inte övat tillräckligt, men fasen vad kul det är ändå. För vi är enormt grymma när vi bara försöker! Särskilt inför SKRIKA, jag kommer vara så stolt över våra treor.
Jo, det gick inte så himla bra idag, vi sjabblade bort oss en hel del. Själv kände jag att jag helt tappade bort mig flera gånger, vet inte var det kom ifrån, men aah. Men det var kul, och solisterna var grymma. Vi har skrattat idag, och vi har gjort vårt bästa. Liten down dip när det var folk som hade blivit av med saker, men that's life. Jag har allt mitt kvar i alla fall, alltid något.

By the way köpte jag fyra par "spets"-trosor på Lager157 idag. 4 för 100 kronor, lätt värt.


22:14
Det blir nog snart sovas. Min Joey-säsong är slut, vetja vad man ska kolla på nu då? Borde börja om med Gossipgirl, så man är lite upopdaterad inför nya avsnitt, men de ligger så utspritt, får nog ladda ner dem på nytt, eller fixa in alla på samma skiva. Maybe Gilmore Girls, som jag inte heller sett hela? Ska nog också ladda ner Grey's Anatomy, det sägs ju att det ska vara bra. Själv har jag inte sett ett enda avsnitt, men det verkar bra, så why not?

Imorgon är jag ledig, av någon underlig anledning. Det är väl skönt i och för sig, men jag behöver ju pengarna. Borde åka förbi jobbet nån dag och lämna in lapp om vilka tider jag vill jobba på lovet. Annars blir det nog inget..
I alla fall. Imorgon blir det en städ- och rensningsdag. Inte pepp, men vad göra. Ska försöka ge mig ut och springa också, det är nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0