Mörker

081002 Torsdag

11:38
Så himla skönt att jag kände att jag kunde svara på de flesta frågorna på naturkunskapsprovet i tisdags, ett bekymmer ur världen! Åkte hem till Tommy och mös, innan vi åkte in till stan och käkade lovely grillspett på Sallad Inn, och sen bio, Mirrors. Satans, vad läskig filmen var!

Jag hade verkligen ångest inför gårdagen. Kände mig inte ett dugg förberedd och var superstressad. Men det gick i alla fall väldigt bra på dagiset, men barnen var ganska blyga.
Lyckades slippa sjunga på "lunchkonserten", himla skönt, och trots att jag inte pluggat tyckte jag att et gick bra på psykologiprovet.
Åkte upp på stan och fikade med Jennifer och Melvin. På kvällen gick vi på Step up på Friskis, det var jävligt kul, men väldigt svårt och jobbigt. Vi var rätt slut sen. Vi firade att vi var så duktiga med att tjocka lite framför Idol.

Missade bussen imorse. Blev en timma försenad, yes..
Kände att jag inte kunde vara kvar i skolan, jag hade bara ångest. Så stressad och det kändes bara så himla dåligt alltihopa. Jag kan ju inte säga att jag mår bättre av att "skolka", jag får grymt dåligt samvete för alla jag sviker, främst Ida och Sofie, men jag kan bara inte hjälpa det. När jag mår såhär så funkar det bara inte. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon, får försöka fixa PA:t ändå på nåt sätt.


17:15
Stressad till och med när jag sover för att vila. Jag hatar detta. Hoppas shoppingen kan få mig på andra tankar.
Tommy, jag älskar dig mest av allt! Lämna mig aldrig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0