In this crazy life

081019 Söndag

11:14
Sov ända till halv tio idag, det var skönt. Jag tror jag drömde roliga saker. Drömma är så himla kul, fast kanske inte när det handlar om mardrömmar, men ändå.

Idag ska jag städa och rensa en massa. Det blir ett helvete. Fast det brukar gå bra om man har på någon bra film eller serie i bakgrunden. Det är faktiskt skönt att rensa också. Fast jag tycker att det är jobbigt att skiljas från grejer, även om jag innerst inne vet att jag aldrig mer kommer att använda ett plagg eller en pryl, eller en sminkprodukt heller för den delen. För att inte tala om alla smycken.. Men rensa behöver man ju göra ibland, och inte minst i sommar då flyttlasset går mot en ny stad, vilken är fortfarande ett frågetecken. Men det ska också handla om förvaring idag, min gardero är ett kaos, och jag har grejer överallt i hela rummet. Det blev lite bättre när jag fick ett skåp, men det ser ju inte kul ut där heller.


17:04
Jobbiga dag, tar den aldrig slut? Men nu tror jag att jag bara ska dammsuga, plocka undan lite, sen får det vara nog för idag. Har i alla fall fått en massa gjort. Borde dock också hinna skriva mitt tal inför nationella provet, vill inte! Ska ut och springa snart också. Det blir nice. Bäst att göra det innan det blir mörkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0