In my own time

081008 Onsdag

18:23
Igår gick jag och lade mig kvart i åtta. Jag hade liksom inget bättre för mig. Vet inte riktigt när jag somnade, men jag kollade på Madagascar men somnade innan den var klar, så runt nio skulle jag gissa. Det var fett skönt i alla fall.

Åkte in till skolan en snabbis och hade PA-möte. Rätt ovärt egentligen, men aah.
Sen hem till Jennifer och Melvin, lika mysigt som vanligt. Vi åkte upp på stan och käkade kebab på Pizzaplaneten. Det var inte särskilt gott faktiskt, skulle ha tagit buffé.. Vi bakade även en kladdkaka, men den blev ganska misslyckad. Men den gick ju att äta i alla fall, hehe.

Nu är jag hemma. Ska snart äta lite kvällsmat, och så ska jag göra klart min bokanalys.. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0