I'm not sick, but I'm not well

081020 Måndag

12:49
Blev snabbt in till skolan, hämta böcker, och sen hem igen. Jag mår illa. Så jag är hemma och pluggar istället. Det behövs.
This week;
- Muntligt nationellt prov svenska B (tors)
- Psykologiprov (tis)
- Lämna in A4 om fossila bränslen, NaKuA + redovisa (tis)
- Frågeuppgifter, Försäljning & service (tis)
- Projektplan, PA, (så snabbt som möjligt)
- Två klassiska låtar, sång (tors)
- Två låtar, piano (ons)
Plus en massa annat.. Great.. Not so..


15:48
Jag förstår inte varför jag blir så stressad när jag ska sova mitt på dagen. Det är sjukt jobbigt, det känns som jag har sockerdricka i benen.. Blah. Men fick mig en timmas sömn, och nu blir det jobba av.


19:22
Har i alla fall fått lite gjort idag, det är ju bra. Naturkunskap, check!, försäljning och service, check!. Hade tänkt göra PA också, men kom på att lappen är i skolan. Får bli imorgon. Men jag har också varit ute och sprungit idag. Det är liksom bara att bestämma sig, och visst tusan känner jag mig duktig efteråt. YEAH!

Imorgon är det tisdag. Börjar dagen med psykologiprov. Finns inte en chans att jag sitter två och en halv timma och skriver prov, så resten av tiden kommer användas till välbehövligt plugg. Typ PA och nationella provet i svenska B. Blä... Men lite annat kul händer väl också. Ska iväg och klippa mig på håltimman, offrar min simtid. Efter skolan drar jag och babe och käkar, och sen är the Step Brothers på bio, myyys! Vi är verkligen biogalningar, I love!

Resten av den här kvällen tillbringas framför tv, plus att jag ska försöka plugga socialpsykologi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0