I'm in love with you

081014 Tisdag

20:50
Idag kände jag att det skulle bli en bra dag, och det blev det väl också.
Kollade på "Flugornas herre" på psykologin, helt sjuk film, jag ville bara slå ungjävlarna. Men väldigt bra film.
Fick tillbaka naturkunskapsprovet, fick VG-, veeery good indeed, jag satsade på G. Well, well.
Simmade som vanligt på håltimman, och sen var det försäljning och service. Fick sluta tidigt som vanligt, det gillar vi. Missade dock 522:an med två minuter, så jag tvingade mamma att hämta mig i Latorp, orkade inte vänta tjugo minuter till, hehe.
Vi var på "Mamma Mia" ikväll, den var verkligen jättebra, men blev så himla glad av den. Och så gjorde det ju sitt till att ABBA gör helt underbara låtar. Sjukt pepp på att köpa albumet, filmversionen.
Ska försöka plugga lite disco, men sen blir det sova. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0