Ich brache dich

081023 Torsdag

12:04
Grymt skönt att ha nationella gjort nu. Nu kan man pusta ut! Inget mer innan lovet, ska bli så himla nice!

Var ute på promenad förut. Fotade lite. Fick en del coola bilder tror jag.

Snart SKRIKA. Yay!


16:28
Nu är det officiellt lov, fy faaaaan va skööööönt!

Gick bra på sången idag, det var ju kul. Ska få börja sjunga lite musikal sen igen, det ser jag fram emot. Pratade om mina känslor inför att inte få sjunga på SKRIKA, kändes bra att hon tog upp det. Har i alla fall blivit lovad att få sjunga på vårkonserten, men det får väl alla så.. Jaja.

Hämtade ut mitt konstiga paket från ABC-gruppen. Det visade sig vara presenten jag köpt till Tommy för en månad sen. Fast jag beställde den dock från Trycktorget, därför blev jag lite fundersam. Men nu har vi ju det mysteriet löst.

Nu blir det snart mat, och sen vattenpilates. Senare firas det att jag gjorde nationella med en godispåse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0