I need some distraction

081006 Måndag

17:19
Jag trodde jag skulle dö på den här dagen, men jag har banne mig klarat mig ur den levande.
Cyklade till E18 som jag nu för tiden brukar göra på måndagar, fick till och med en sittplats på bussen. Inte illa.
Segt på naturkunskapen, men bara man får anteckna så håller man sig vaken i alla fall. Lätt bästa att jag inte har nån lektion imorgon, halva klassen ska labba och andra halvan ska jobba med frågor. Gillar't gör vi.
Trodde jag skulle få ha boksamtal på s-blocket idag, men slapp som tur var. Det bidde genomgång av dikter istället, segt som attan. Men vi fick ju gå ifrån efetr en timma, eftersom det var skolfoto. Vi skulle egentligen ta med hela klassen, men vi fick inte plats. Skönt. man var visst tvungen att ta enskilda foton också, men som tur var tog de bakifrån på klasslistan så jag blev klar efter tio minuter. Gillas mycket.
Har varit duktig och gjort båda mina försäljning & serviceuppgifter också. Gick till I am och ställde frågor. Jag är bra. Ska fortsätta mitt pluggeliplugg ikväll, då ska jag kolla åp Children of Men och skriva analys på den. Not so nice. Men jag har köpt lite gotti så jag ska nog klara mig. Fast borde verkligen äta mindre onyttigt, men det får vara såhär nu. Hade egentligen velat springa idag, men det kommer jag inte hinna slash orka. Kanske imorgon istället.


21:24
Här sitter jag och äcklar mig i mysbyxor och t-shirt utan BH. Not fresh.
Det blidde ingen analys idag heller, för jag insåg att om jag skulle lägga migoch kolla på film efter klockan sex på kvällen skulle jag somna. Och så vill vi ju inte ha det. Därför tänker jag istället utnyttja min "lediga" onsdag till att titta åp film då istället.
Funderar på hur jag ska kombinera mitt spetslinne. Jag vet att jag vill ha min svarta body uinder, men liksom nertill då? Jag vill ha en enkel svart kjol, men äger ingen. Tycker mig dock minnas stt jag sett en på H&M? Får kolla. Tills vidare får jag väl nöja mig med något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0