I can't focus

081012 Söndag

09:54
Fredagskvällen var mys. Vi beställde pizza på hemkörning, det var dock ingen hit; min pizza smakade aber. Men ja. Vi åkte till Ica Maxi och köpte gotti, men Hannes fick åka hem igen, för pizzaleveransen var för tidig. Sen blev det tjockning hela kvällen framför tecknat; först Simpsons the Movie och sen båda Futuramafilmerna. Jaja.

Igår åkte jag och Tommy hem till gammis. Tommy blev rik ponke, och vi fick handdukar till vårt förestående gemensamma hem. Alltid mys att vara där, men jag var extremt trött. Åkte in en snabbis på Marieberg och IKEA på hemvägen, Tommy köpte papperskorg. Var fortfarande äckligt trött på kvällen så vi sov lite innan kvällsmaten, och sen blev det tidig läggdags. Men massa mys ändå.

Idag ska jag;
- Se Children of Men,förhoppningsvis också skriva analysen
- Gå på ljusparty med mami
- Ge mig ut och jogga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0