Everything I said

081009 Torsdag

18:45
Gick och la mig sådär tidigt igår igen och detvar så himla skönt. Somnade till Joey.

Segt s-block, fast ändå inte. Fast det var inte kul..
Kul som vanligt på SKRIKA, jag är sjukt peppad inför konserterna! Det kommer bli så himla lyckat, det är lätt värt att köpa biljetter för 60 spänn, you guys!
Hade sång med Sofie idag, jag har bytt med Ida för tillfället. Gick ganska bra, fast jag kunde inte riktigt ta de höga tonerna så snyggt som jag vill, men brukar kunna, så det kommer väl. Lite dålig i halsen typ. Fått en ny låt, någon norsk. Det ska bli intressant att sjunga på norska, haha.

Hade fått för mig att bussen skulle gå typ halv fyra från konserthuset, men nejdå. Klart jag missar den. Jag orkade verkligen inte gå runt på stan och uggla, fastän det bara var kanske tjugo minuter kvar tills nästa buss skulle gå. Så jag tog 31:an ut till Willys och handlade med mamma istället. Köpte massa mandariner, jag ska hetsäta dem ikväll, hihi.

Skrivit klart bokanalysen. Jag hatar att skriva sånt, jag vet aldrig vad de vill att jag ska skriva, men jag orkar inte anstränga mig. Nu fick den bli som den blev helt enkelt. Jag är liksom intepå toppen av pluggskalan om man säger så.

Imorgon är det ingen kör, vilket betyder att jag bara har PA. Niiiiice. Åker dit till typ halv elva, går runt med mamma lite. Sen kör vi. Och så ska jag ha sånglektion med Josefin, det ser jag fram emot. Bara jag hittar mina papper.. Damn it.
På kvällen blir det filmmys i stan med Hannes och Carin. (:

Nu ska jag ringa min kära gammelmormor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0