Why not stay forever?

081105 Onsdag

14:44
Första SKRIKA-konserterna idag, fyyy vad roligt det är! Det har gått så himla bra, inga direkta missöden, förutom Micaelas mic som inte var på. Men överlag sjukt kul och vi har en hel del grymma solister! Tomorrow we continue..

Laddade in ny Liza Marklund igår, men fasen vad besviken jag blev. Det var ju en asdålig tant som läste! Hon lät typ som Ann Söderberg. Inget ont om henne, men inte skulle jag kunna ta henne på allvar som uppläsare av en kriminalroman. No way, Katarina Ewerlöf ska det vara, hon äger. Laddat ner några nya nu, varav minst en som jag vet säkert är med Kattis. Yes! Hinner den bara laddas ner ska jag minsann ge mig ut och springa idag igen, wohoo.


16:53
Har suttit vid pianot i säkert en timma, jobbat på en ny låt. Oj, så pretentiöst det lät, men så är det. Vi ska ju skriva eget till ensemblen, så det är ju bara att köra. Har en refräng klar, i alla fall rent tonmässigt, ej text. I alla fall inte helt klart. Har väl satt ackordanalys också, men inte melodi på vers och stick. Well, det ordnar sig. Jag är typ sämst på att skriva noter, men det är lite kul att pula med sånt också.


19:30
Detta med ljudböcker som ska in i mobiler är banne mig a hard case to crack ibland. Inte nog med att det tar sju år att få över skiten, det lägger sig också i oordning. Men efter många om och men fick jag till slut till det, nu har jag Liza Marklund - Studio sex i lurarna. Jag svär, hade det inte varit för att jag har bra böcker i mobilen skulle jag aldrig palla att springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0