Spaghetti, köttfärs..

081112 Onsdag

16:21
Nationella svenska B idag. Det gick förvånansvärt bra. Eller, det kändes bra i alla fall. Men det är ju huvudsaken. Skrev tolv A4 om klimathoten. Det var faktiskt kul.

Efter skolan åkte jag upp på stan och letade present till mamma, men det var ingen som hade skivan hon ville ha, så jag fick beställa den på internet istället. Så gick jag till Guldfynd och utnyttjade mitt presentkort. Köpte en guldkedja med en stor röd flugsvamp, me like. Sen käkade jag lunch med pappa och Marcus på Hälls, jättegod kycklinglasagne. Och så fick vi minimarsipantårta i muffinform till efterrätt, så himla gott. Sen gick jag en sväng på H&M och köpte två t-shirts innan jag tog bussen till Nora.

Nu ska vi snart iväg in till stan och kolla på bio, blir nog Burn after reading. Det blir mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0