Modet kommer efterhand

081119 Onsdag

19:30
Lyckades missa bussen imorse. Igen. Jag som aldrig missar bussar annars. Men nu fick jag i alla fall skjuts till skolan av Tommy, love!

Var så grymt trött på BaMu:n idag, så himla jobbigt. Men barnen är rara, och idag var det många som sjöng med.
Gick så jävla bra på ensemblen, fyy vad vi kommer äga på öppet hus 4/12! Bästa gruppen ever..

Efter skolan drog jag upp på stan. Var långt till bussen skulle gå, så passade på att köpa julklappar. Nu är det bara Marcus julklappar kvar. Bra jobbat. Hittade även en hel del som jag själv tänker önska mig, en del flytta-hemifrån-grejer, och en del annat. Kunde bland annat inte motstå Viva la Divas presentförpackningar..
Just som jag skulle åka hem ringde Jennifer och ville ha sällskap på stan, så vi tog en fika på Kompassen, och sen drog vi hem till henne i snömoddet och kollade på tv. Sen kom mamma Annelie och hälsade på, och Tony kom också hem. Mysmys.
På nåt jävla vänster lyckades jag missa bussen hem också, fastän jag tyckte jag hade så mycket tid på mig. Bussen gick förmodligen någon minut för tidigt, men ändå. Blidde Karlskogabussen hem, men det var ovärt, för det var så mörkt att jag knappt hittade till tunneln.

Nu ska jag försöka öva lite sång och sen blir det Bonde söker fru. Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0