Min själ tar ett andetag

081113 Torsdag

17:31
Filmen igår sög. Ganska i alla fall. Fast Brad Pitt var rolig, för en gångs skull. "Oh my God, OOOH MYYY GOOOD!".

Hade brandövning på s-blocket idag. Linn hade inga skor på sig så jag och Linnea Werme fick bära henne in till skolan igen, efter att hon delat en plastpåse med Matrina Karlsson. Det var skoj.

Gick väldigt bra på sången idag, för en gångs skull. Fick en ny jättegullig låt, och så fick jag sjunga understämma på Pie Jesu med Kajsa. Det var trevligt.

Vi ska skriva om Nanne Grönwalls "Håll om mig" till disco. Yeah. Det kommer nog gå bra, Malin Berg är ju kung på piano. Jag och Linnea Börjesson översatte refrängen till engelska, och sen ska vi översätta lite till. Fy, det kommer vara pinsamt att spela upp på öppet hus, haha.

Har fått en massa gjort idag. Jag har;
- Pluggat naturkunskap
- Fixat ny pianotid + låt
- Fixat ny utvecklingssamtalstid
- Skrivit ut låt till Josefin
- Lyssnat på låt till projektarbetet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0