Love, love me

081116 Söndag

19:22
Softa jobbhelgen. Har inte varit särskilt mycket att göra, vi har haft det nice. Skjutsade Kathleen, Ellinor och Johan till stan, sen åkte jag till Nora. Vi hade tänkt gå på fancy restaurang, men när vi kom dit var det semesterstäng, så himla ovärt. Så vi fick käka pizza och fira tvåårsdagen. Yeah. Ah, så himla misslyckad kväll egentligen.. Men två år är alltid två år, och jag älskar dig!

Shoppade lite innan jobbet idag. Hittade äntligen en kjol som jag letat efter i evigheter, och på rea dessutom! Så himla snygg, från Lindex. Och så är ju jag en sån där som alltid faller för så kallad merförsäljning, alltså saker som ligger vid kassan, så jag köpte ett gulligt paket med trosor också.
Två man kort på jobbet, men vi fixade det ju ändå.

Imorgon har jag energiprov, det gillar jag inte. Jag orkar verkligen inte plugga till det heller. Det får gå som det går. Fast ett VG vore i och för sig rätt schysst, särskilt som jag hatar skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0