Let me go

081125 Tisdag

10:13
Idag väcktes jag tjugo minuter innan klockan skulle ringa, av att Anna skickade sms. Fast det gjorde ingenting, jag var rätt pigg, så kunde lika gärna gå upp lite tidigare.

En timma kvar tills jag börjar med naturkunskap, så nu ska jag plugga mera psykologi. Är ett rätt stort arbete ändå, så det kommer nog ta tid. Men det är intressant i alla fall.

Har verkligen ingen lust med försäljning & service idag, men var borta förra, så har väl inget val. Men jag vägrar redovisa eller nåt, fast jag kan i och för sig inte göra det heller, eftersom jag inte har något att redovisa, haha. Men ändå. Inte nu och inte då.


18:35
Fy, det är så kallt ute. Fast så får jag väl inte säga, jag har ju tjatat om snö så länge. Men ändå.


19:46
Nyuppstigen ur badet, mums!

Jag måste fixa klipptid. Typ nu på en gång, min lugg är fööör lång! Dessutom vill jag klippa på längderna. Måste köpa hårfärg sen också. Får ringa Virginska här nån dag.

Imorgon ska jag och babe åka till Marieberg, det blir mys. Jag kan ju inte garantera att jag inte köper något, men jag ska väl försöka hålla mig i alla fall.

Nu har jag bestämt att jag ska önska mig en Sony Ericsson W980i i julklapp. Den är sooooo stylish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0