I'll fly away tonight

081107 Fredag

12:56
Lyssnade på morgonens SKRIKA-konsert. Jag blev besviken. Det var inte alls så maffigt som jag tänkt mig, kören hörs alldeles för dåligt. Cudos on att vi lyckades sjunga Bang Bang starkt i alla fall, det var coolt. Men det var sämsta publiken, småungar som skrattade när folk sjöng och sådär. Men ah. Genrepet gick smidigt i alla fall, nu är det bara sista konserten kvar, ikväll 19:00.

Nu blir det mat.


22:15
Satans, vilken skillnad det blev ikväll! Den här konserten ägde, vi satte allting, och alla var så jäkla på hugget och på G, och fyyyyyy, vad bra vi var! Alla ni som inte kollade- ni missade något fantastiskt! Björn var för tusan helt lyrisk. Man blev glad i hjärtat, så himla kul. Har varit en jäkligt kul vecka också, kommer bli tomt. Tur att man har vårkonserten kvar. Får jag inte sjunga något då blir jag tokig. By the way, konferenciererna gjorde fan halva showen, grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0