Howdy

081126 Onsdag

20:47
Tröttis idag, höll nästan på att missa busshållsplatsen vid skolan.

Var inte ett dugg pepp på BaMu idag, det gick inget bra på dagiset heller, bara kaos. Fast vad ska man vänta sig om man sätter massa instrument i händerna på fyra- och femåringar.
Gick asbra på ensemblen idag, jag tror jag kommer klara låten på öppet hus. Därmed inte sagt att jag ser frame mot det, men jag kommer inte banga i alla fall.
Gick även bra på pianot, finally! Så himla skönt att få välja låtar själv.

Efter skolan drog jag och Tommy iväg med bilen. Först åkte vi till Lager157. Där fyndade jag en vit t-shirt för 1 krona. Det var ju billigt och bra. Sen vart det Marieberg. Köpte nya jeansleggings på Gina, tror de kommer hålla bättre än de från BikBok. Så åt vi mat på jobbet, fast jag var inte så jättehungrig. Men vi betalade sammanlagt 70 spänn, så det var ju värt. Sen köpte vi varsitt par fluffiga tofflor på IKEA. Och på kvällen blev det gratisbio, Sex Drive. Den var asbra, värt gratis, haha.

Har bestämt mig för att jag vill ha en rosa Samsung touchwiz, och den ska köpas från cdon, så man får hela SATC-boxen! Högst på önskelistan!!!

Nice att börja 12:30 imorgon. (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0