Hör ropen skalla

081124 Måndag

09:33
Ny vecka, nya tag! Och bara en månad kvar till jul..

Så himla kallt ute idag, höll på att frysa ihjäl när jag skulle till skolan. Snöade lite smått också, men det är ju mys. Snäll, kan det inte få ligga kvar till efter jul?

Har funderingar på att göra matte B nationella i december. Två veckor kvar, kan bli lite tight, men ändå. Har inte pluggat sen augusti, men lite kommer man väl ihåg? Man kan ju alltid försöka, vore ju rätt skönt att inte ha ett IG i betygen..

Sitter nu och börjar naturkunskapen om en halvtimma. Ska passa på att plugga psykologi..


19:56
Fick en hel del gjort på psykologin. Nu är det mest att skriva ihop. Blir nog bra.

Grupparbete på naturkunskapen, jag och Jessica tillsammans. Vi satte ihop två middagsmenyer; en miljövänlig och en icke miljövänlig. Det gick rätt bra. Blir själv på lektionen imorgon, så jag får klippa och klistra själv, men det blir nog bra.

Måndagslektionerna i s-blocket går så himla mycket snabbare än på torsdagarna, trots att det bara skiljer en halvtimma. Men det var ändå rätt segt idag. Men Johan är alltid lika kul, skulle vilja ha honom i allt!

Värsta snöovädret idag, fy vad det har snöat. Hoppas det ligger kvar!

Nu är jag i Nora. Vi har kollat på Björn Gustafsson, yay. Nu är det snart Färjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0