Each time I think I'm close to knowing

081110 Måndag

12:36
Varför är allt så jävla grått? Kan det inte vara åtminstone lite sol någon gång ibland, så man ser skillnad på dag och natt? Blääää..

Har ont i huvudet. Sitter i skolan och väntar på s-block. Not so pepp. Var jäääävligt sugen på att följa med Tommy hem, men eftersom detta är s-blockslektionen innan svenska nationella kändes det som ett måste ändå. Crap.

Inte sugen på att ge mig ut och springa idag, men jag vet att det är så himla skönt när jag väl gör det, så jag får väl offra mig. Måste försöka hålla min träningsplanering.


17:25
Vad skönt det är att sova på bussen hem. Så himla värt. Fast nu för tiden är det ju så himla mörkt ute, så man vet ju knappt var man är, men ändå.


19:34
Har lagat mina jobbarbyxor. De var så slitna att jag fick lappa ihop dem. Yeah.
Nu blir det springa. Är för trött egentligen, men man måste ju. Wohoo...

Blir sen springning idag, efter maten och allt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0