Dudududum

081123 Söndag

09:40
Blev en rätt lång kväll hemma hos Baastads igår. Börjades med smörgåstårta, som tyvärr inte smakade särskilt mycket eftersom jag är så förkyld, och sen fick vi chokladbollar och glasscheesecake. Muuuums!

Idag blir det mer kalas, fast här hemma. Det bjuds på traditionell tårta och chokladbollar, yes. Ska spendera tiden fram till kalaset med att städa inne på toaletten, och sånt där annat kul.

Undrar när Tommy vaknar?


17:46
Rekordkort kalas idag, bara två timmar. Men mysigt var det. Casper, 6 månader, snodde förstås all uppmärksamhet, men stolta kusinen fick ju mysa med bebis, så det var ingen som misstyckte. Och ett presentkort på IKEA fick jag med.

Nu ska jag snart lägga mig i badet och mysa. Blir tidig naning ikväll, tröttis.


19:59
Mamma och jag har varit inne hos Anne och övat på en låt vi ska sjunga på fredag i kyrkan i Hallsberg. Var meningen att Sofie skulle vara med, men jag tror inte vi kommer hinna få ihop något, så vi sjunger nog något annat tillsammans istället. Det blir nice. Det slår mig då och då att det verkligen är livet att sjunga. Jag tror nästan det vore värre att inte kunna sjunga än att inte kunna se.


21:20
It's Wallander-time, baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0