Donaeis requiem

081127 Torsdag

09:29
God morgon! Här sitter jag i Nora och är nyvaken, en timma innan klockan skulle ringa. Skönt.
Bara en lektion idag, sång. Ganska ovärt egentligen, men sång är ju kul, och så ska jag och Sofie försöka öva på Julen är här. Ska göra lite mer på psykologin, så himla mycket att göra. Måste åtminstone skicka över arbetet till mailen så jag kan komma åt det hemifrån.


17:32
Skönt att ha sånglektion själv i 50 minuter, det är lite lyx sådär. Var dock rätt ovärt att vänta på Sofie, eftersom vi bara övade i fem minuter. Men nu har vi i alla fall koll tills imorgon..
Blåste så in i helsike när jag skulle gå från E18, jag höll verkligen på att blåsa bort. Som tur var så var det i alla fall mer medvind än tvärtom, så det gick väl lite fortare att gå hem i alla fall.
Så nice med både ny VeckoRevyn och ny SOLO, massa fin läsning!

Imorgon blir det adventsfirande i Hallsberg. Jag och Sofie ska sjunga Julen är här, och mamma och jag ska sjunga Silen Night. Det ska bli kul, det är bra att öva sig på att sjunga inför folk.

Måste beställa klipptid. Får ringa Virginska imorgon. Vill helst ha tid på tisdag..


20:34
Varit ute i blåsten, hela familjen. Marcus lackade när vi gick en extra bit, så han gick hem och gömde sig i solariet.
Verkar inte som jag kommer få mobilen. Men jag känner att jag vill ju ha den, och min nuvarande lackar ur, och jag kommer behöva en ny snart, varför inte nu? Men det är klart att pappa har rätt när han säger att jag får massa fler flytta-hemifrån-grejer för samma pengar, men ändå.. Måste verkligen lägga undan pengar till flytten också, klart det blir dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0