Can you dance like a hippogriff?

081129 Lördag

10:20
Avslutade natten med en mardröm. Men det var sådär att jag visste att jag bara drömde och ville vakna. Oftast brukar jag vakna med ett ryck, eller väldigt långsamt men kämpandes, men nu var det som att jag tänkte att vafan, det är bara en drlö, vi kör på. Och så vaknade jag jättelångsamt, det blev liksom lite, lite ljusare framför ögonlocken hela tiden. Vaknade väldigt skönt och utvilad. La mig och läste lite i nya VeckoRevyn innan jag gick upp.

Hittar inte mina jobbyxor, det är bara att hoppas på att de ligger på jobbet. Men det ska man inte vara för säker på, det försvinner jämt saker därifrån. Fast jag skulle i och för sig behöva nya byxor, mina är trasiga, men ändå. Man vet aldrig om det ens finns nya att få, i alla fall inte i min storlek. Men vi får väl se. Har dock inga bra byxor att använda hemifrån, mina enda svarta byxor är för små, men jag får på mig dem ändå, kan dock inte knäppa dem. Vi får väl se omde behövs, hope not!

Måste komma ihåg att byta mina jeansleggings idag..

Skulle verkligen behöva sätta mig och skeriva på psykologin nu, det ska vara klart på tisdag morgon. Fasen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0