And the captain says aye aye

081120 Torsdag

21:42
Sjukis, men gick till skolan ändå.
S-blocket gick ovanligt fort för att vara torsdag. Hjälptes upp med yoghurt och macka.
Gick finemang på sången också, trots slem och grejer. Det börjar arta sig. Caroline ska föreslå min låt till vårkonserten, hoppas den kommer med, för den är mysig. Sen är det ju inget som säger att just jag får göra den, men ändå.
Inte lika pepp på ensemblen som igår, vi saknade Antons synth. Men fick ihop sjukt snygg basgång, yay! Känns dock ovärt att sjunga på öppet hus om ingen jag känner kommer lyssna, förutom klassen då.. Men aja.

Efter skolan drogs det upp på stan. Orkade inte gå hem till Jennifer så tänkte vänta på bussen. Passade på att fördriva tid inne på textilkompaniet, och fyndade då ett par bruna stövlar för 129 kronor, sådär som bara jag kan fynda. De är nog lite kalla just nu dock, men det kan man väl alltid hjälpa upp med tjocka strumpor?
Så gick Jennifer och jag på bio, fast först blev det kebab på Grillcorner. Vi skulle ha sett High School Musical 3, men den går tydligen bara på helger typ klockan tre så det sket sig. Så det blev Rallybrudar istället, men den var ju go den med. Efteråt fick mamma hämta mig vid gamla E18, det är för mörkt för att gå där nu.

Hemma väntade högskoleprovsresultatet. Jag visste ju att det gått dåligt, så det var ju ingen överraskning, men ändå. Fast 1,1 är ändå medel, men i alla fall. Jag hade dessutom fått paket från Glamour, innehållande boken "Djävulen bär Prada" (som jag förvisso redsn har, men ändå), ett svart plyschset samt en mascara från Aco. Oväntat sådär.

Nu ska jag snart gå och lägga mig, får se om det blir ksola imorrn. Ska i alla fall åka till Hallsberg och ha sånglektion med Josefin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0