You're the one I'd like to be with

080506 Tisdag

17:02
Fortfarande sjukis, men jag hade ju lunchkonsert idag så jag hade väl inget annat val än att gå till skolan. Fast tydligen så hade jag det ändå, eftersom Linn svek oss och var hemma, så att vi ändå inte kunde köra Just for now. Vi bestämde till slut att vi i alla fall skulle köra Isn't she lovely. Det gick väl ganska bra antar jag. Dock gick det väl inte lika bra för alla grupper, erhm..
Kollade klart på Amadeus på KUHI:n. Inte världens roligaste film om man säger så, men det håller nog inte Samantha med om, haha.
Gick på bilden idag, hade inget val. Hatar bilden! Men hon har inte gett mig någon IG-varning så hon ska inte kunna ge mig IG. Och om jag får det ändå så ger jag fan i det, för det kan jag ta bort. Men vill verkligen inte ha IG, det känns så illa.. Men jag kan väl för farao inte hjälpa att jag blir sjuk, eller?

Fått paket från Yves Rocher, ska hämta det när mamma kommer hem. Är så jäkla förkyld så jag orkar inte gå till affären, och mammas cykel har punka. Pappas är ju jättestor så den går inte heller att ta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0