Och inte få nån melodi

080514 Onsdag

15:09
Var så himla trött imorse. Ville bara dö åp s-blocket, fast det var rätt kul ändå när vi höll åp med argumentation.
Efteråt övade vi med dagisgruppen. Det känns helt okej nu ändå, blir nog till och med roligt på fredag.
Missade typ halva engelskan, men det gjorde inte så mycket. Vi övade inför nationella imorgon. Det är fan svårt med läs- och hörförståelsen. Speciellt hörförståelsen, den suger. Men jag klarar mig ju ändå, men jag vill ju liksom få alla rätt..
Fick såklart IG på matten, men hade dock bara ett poäng från G på själva nationella och det är jag ändå nöjd med. Men får göra nytt nationellt i augusti och det känns ändå överkomligt eftersom det inte är så himla långt ifrån i alla fall. Hade man fått vänta till december hade man ju lätt glömt bort alltihop. Så nu gäller det i alla fall att plugga ordentligt till det provet, vore ju faktiskt synd att ha ett IG i betyget.

Ikväll hade jag tänkt träna pilates. Hoppas att mamma kan ställa upp och hämta mig. Pallar inte att åka buss, har inga pengar på kortet heller för den delen. Men det går nog bra.


20:32
Trött. Frusen. Nu blire bad. Grattis till mig och baby som fyller 1,5 år imorgon.


21:06
Tröööött. Tagga nationella engelska imorrn. Not.
Ge mig mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0