Now that I need you

080531 Lördag

08:56
Vaknade tidigt idag, men det gör inget för vi hade ändå tänkt åka tidigare till Marieberg och köpa lite grejer. Tommy var dock inte lika pigg på att stiga upp, så honom ska jag väcka när jag skrivit klart det här inlägget.
Det jag ska leta efter idag är; present till Anna, samt sommarskor. Gärna de där guldiga jag nämnde igår. Annars får vi se. Men alltså något som jag kan ha i Kroatien, men som inte är flipflops.

Så blir det jobba idag. Jag skulle gissa på att folk blir hemskickade, och man kan ju alltid hoppas på att någon är jag. Fast förmodligen inte. Men aah. Det lär inte bli mycket folk i alla fall, trots lönehelg. Eller, då är folk dumma i alla fall, man borde utnyttja solen. Fast det är i och för sig crazy days på Marieberg.. Well..

Ikväll ska jag hämta upp Anna så vi ska leka. Jag ska kolla på hennes kattungar, wie.

Imorgon blir det Sverige - Ukraina på Råsunda med damen, för kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0