My love is all I have to give

080524 Lördag

10:43
Jag behövde aldrig skjutsa igårkväll, alla lyckades på något sätt ta sig hem. Efter midnatt var det bara Cissi, Louise och Madde kvar, och dem känner jag ju lite grann, så då kunde jag sitta med och tjata lite. Det var mys.

Idag blir det jobbet. Det är svårt att säga om det kommer vara mycket folk idag. Å ena sidan är det fint väder, men å andra sidan har det kommit barnbidrag och så är Amy Diamond, Rongedals och något annat band där och kör. Don't know. Hoppas det blir lagom med folk, det är jobbigt både med för mycket och för lite. Men vi får se helt enkelt.

Ikväll blir det klassfest vid universitetet. Jag har tänkt mig att dricka lite, men inte för mycket, eftersom jag ska köra till jobbet imorgon. Har i alla fall fått tre cider av mamma, sen kan man ju kanske dricka lite bål. Skulle jag vara för full så får väl mamma helt enkelt köra mig till jobbet imorgon. Annars kommer jag ju aldrig att få dricka.

Idag fyller även min lilla skrutt Peter två år, wie. Tyvärr kan jag inte gå på hans kalas, eftersom jag då jobbar. Men han är söt ändå. (:


18:55
Var inte så farligt mycket folk idag ändå, det var mest när Amy spelade. Vi hade party på torget när det var Sten & Stanley, haha. Not. Nej, men vi hade riktigt skojigt på jobbet idag. Gick asfort. Vicko fick lära sig Nellys idag. Hon tyckte nog att det var minst lika jobbigt som jag gjorde första gången, det är så jäkla mycket att hålla reda på. men hon var såp duktig så. Och gissa vad? Jag ska förhoppningsvis vaa ledig nästa helg! Det är liksom hallelujah, jag har inte fått en ledig helg sen i höstas tro jag. Visserligen har jag varit ledig, men då har jag tagit ledigt själv, men detta var på Hannis initiativ. OMG. Blir jäkligt skönt i så fall, för mamma och pappa är i Stockholm hela helgen, och så är Tommy ledig då. Tack!  Ska dock jobba på torsdag kväll, då är det shoppingkväll. Nice, I guess.

Är fan taggad på klassfesten nu. Jag tror det blir nice. YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0