Långsamt leder också någonstans

080501 Torsdag

19:01
Igår var det en riktig tröttdag. Jag sov hela vägen till skolan och kunde knappt hålla mig vaken mellan Vaktelvägen och skolan. Det är liksom tjugo meter.
Var svinigt trött på s-blocket, gäspade hela tiden. Så himla ovärd lektion. Fick dock tillbaka upplysningsprovet. Fick VG+, MVG och VG, that's nice. Hade dock hellre haft MVG- än VG+, men aah. Man får vara nöjd.
Vi övade lite med ensemblegruppen. jag har press på mig. Fan. Måste lyssna på låten så jag klarar "räkan". Blä.
Hade extramatte. Den var värd. Fick en hel del förklarat för mig. Hoppas jag får godkänt!!!
Sen åkte jag till Nora. Träffade Klara på bussen. Vi satt och jämförde krämpor.
Hos Tommy hade vi mys med tv:n och ostbågar. Och så gick vi ut med katten lite. Den brände sig på en humla, haha.

Idag har jag jobbat. Ville egentligen inte, men why not liksom. Dubbellön, blir ju som en extrahelg. Blev dock snuvad på min rast, fick bara en kvart fast jag skulle haft en halvtimma. Blä. Var stört mycket folk. Hate. Gick bra med knäet i alla fall.

Så himla trött nu också. Ska lägga mig med det som blev kvar av ostbågarna och kolla Sex and the City hela kvällen.

Imorgon blir det Stockholm med Anna, jag är så jävla pepp på att shoppa! Hoppas jag hittar något bara, annars blir jag ju ledsen i ögat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0