I'll always remember

080526 Måndag

16:17
Klassfesten i lördags var fanimig kul. När jag väl hittade dit, vill säga, haha. Men det var asmysigt där inne, en massa soffor och fåtöljer och en bar och sådär. Vi hade nice. Var lite dragen sådär, men ändå inte jätte. Hade dock en liten lätt bakfylla igår på jobbet, men det var inget jag led av direkt.
Var astråkgit på jobbet igår, så himla segt. Vi var typ 8 pers som jobbade, men vi kunde inte skicka hem fler för att det var så många nya som behövde lära sig. Bläblä.

Idag fick vi reda på nationella engelska. Jag fick MVG och får det även i betyg, YES! Hade seriöst blivit ledsen om jag fått mindre.. Fick dock bara VG+ på writing, men jaja.
Pluggade lite på rasten. Gjorde klart matterapporten och började på bokanalysen. Jag är på G.
Gymmade på idrotten. Det var sjukt drygt. Jag pallade bara 25 minuter, sen gick jag ut och kollade när de andra spelade brännboll. Fett skönt att inte ha nån mer idrott. Puss på det.
Så hade vi matlagning. Fast vi fick bara betygen och gjorde en utvärdering. Jag fick MVG i matlagning, hallelujah! Så himla bra, YES!
Innan jag åkte hem svängde jag in på H&M och spenderade mina sista pengar på en blå tubtopp och en ögonfransböjare.

Nu skulle jag behöva plugga KuHi, ringa jobbet, samt åka till bibblan. Uschamig.


19:15
Jaha, då var det klart! På söndag drar Anna och jag till Stockholm och kollar på landskampen Sverige - Ukraina! Jag hoppas på fint väder och en massa drag. Funderar starkt på att ta på mig Sveriegtröja till och med. Nemen fan det blir nice. Draaaag!


20:56
Jag är lite oroad inför provet imorgon. Det är ju ändå rätt svårt.. Hoppas att jag har lite koll på musikstyckena i alla fall, det känns ändå svårast. Men så ska man komma ihåg alla namn och allt.. Hoppas jag får godkänt, annars blir jag ledsen i ögat! Fast det hade ju varit fint med högre betyg än G, men man kanske inte får vara för pluggig. Eller, rättare sagt, jag har juinte pluggat nåt, så borde inte få mer heller. Walla.
Känns ändå som att det mesta börjar bli klart nu. Blir mest att skriva bokanalys denna vecka. Den ska bli bra, det är lätt att analysera Linas kvällsbok. Ska jämföra den med tvåan också, det blir bra. Annars är jag nog klar med allt, tror jag. Så himla skönt! Det är ju verkligen sista skolveckan nu. 17 dagar kvar till Kroatien, det är inte klokt!

Tisdag: Knuffen, lyssna på terminsredovisningar, KuHi-prov barock - romantik, PA-snack, pilates.
Onsdag: Muntlig bokredovisning, fika engelskan, extra sånglektion, redovisa statistiska undersökningen, åker till Tommy
Torsdag: Terminsredovisning sång, GeMu-resultat, jobba
Fredag: Pianoläxa, fika matten, leka med baby
Lördag: Jobba
Söndag: Stockholm, Sverige - Ukraina
(Måndag): Jobba
(Tisdag): Krampen!
(Onsdag): Skolavslutning
(Torsdag): Studenten

Har förresten fått ny kusin, morbror Micke har fått en liten Casper (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0