I wish I had a river I could skate away on

080529 Torsdag

09:55
Idag tog jag ledigt. Jag kände verkligen inte för skola.
Istället blir det till att slappa så mycket som möjligt under dagen, sen blir det jobb 17:00 - 22:00. Man kommer bli tröttis..
Synd att det är så molnigt idag, jag hade ju planerat att steka lite i solen. Men det är ändå varmt ute, så man kan nog lägga sig där ute ändå..
Blä, måste växla pengar snart. Och köpa present till Anna. Och köpa shorts. Och köpa sommarskor. Ge mig pengar.


11:17
Jag hittar ingen solkräm. Törs därför inte ligga så mycket i solen. Kan inte ha blivit mer än max en halvtimma. Men likförbannat så blir jag säkert röd ändå. Blir också lite lätt illamående av att se mig själv i bikini. Bläää, måste börja träna hårdare och äta mindre onyttigt. I sommar ska jag verkligen försöka. När man jobbar heltid hinnermna liksom inte ligga och tjocka hela tiden heller..
Måste skriva klart bokanalysen nu. Tjing.


13:56
Nu har jag lagat mat och ätit upp den. Det blev klassikern klyftpotatis med kycklingfilé.
Jag har även skrivit klart min bokanalys, fyy vad skönt, det var det sista arbetet för terminen, yeees!
Nu tänkte jag ta mig en dusch och göra mig iordning för att åka in till stan. Och så vidare till jobbet.
Laddar in I cirkelns mitt, i mobilen. Hoppas den är bättre att lyssna på en andra gång, än vad förra boken var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0