I pray

080518 Söndag

10:26
Vaknade tidigt idag också, men idag orkade jag inte somna om. Jag låg och kollade på Vänner istället, me like.

Blah, mina jeansleggings håller på att spricka i en söm. Det är mina feta lårs fel, blää. Får väl laga sen.

Jobba idag också. Not so pepp. Blir förmodligen mycket folk idag också, men inte lika mycket som igår. Hoppas att det inte blir drygt i alla fall. Men vi brukar ju ha kul vilket som, hehe.

Jag vill ha bra väder nu. Pallar inte att återgå till höst. Ge mig sol och värme! Längtar till Kroatien, ska bli så himla skönt! Bli lite brun om man har tur. Ghaw, måste fixa böcker och grejs innan dess.. Det är inte ens en månad kvar, happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0